Nuffnang

Emcee Kanny Theng

Bilingual Emcee Voice Talent KANNY THENG

Bilingual Emcee Voice Talent KANNY THENG Presenting / Hosting / Emceeing Acting Singing Voice-overs / Voice-acting Narratio...

Friday, October 14, 2011

OCTOber 2011




for all...

To the bathroom

Hakubi White C Gel


我傻傻的想着你
每一分钟都不放弃
一颗迷乱的心塞着你
一种魔力再让我拼命奔向你怀里
只有相信没有怀疑
... 我试着去靠近你
可总是再次讨没趣
你冷冷的眼神让我
无法接近 既然你对我没反应
我就该选择放弃
可是我还想鼓起勇气

No comments: