Nuffnang

Emcee Kanny Theng

Bilingual Emcee Voice Talent KANNY THENG

Bilingual Emcee Voice Talent KANNY THENG Presenting / Hosting / Emceeing Acting Singing Voice-overs / Voice-acting Narratio...

Sunday, July 18, 2010

Special Invitation to the Movie Gala


Old Cow vs Tender Grass 《老牛与嫩草》

这是让人又期待又兴奋的一部本地电影。
男主角辉哥时我非常尊敬的艺人。
他是我们演艺圈的骄傲。
在不久前辉哥获得了第53届亚太影展最佳男配角奖。
好棒哦!
这部由 Clover Films, Apostrophe Films 真的是在拍的很好。
我很喜欢,也是一部很值得看的片。

我本人很喜欢 CloverFilms 这家电影公司的信念和名称。
The four-leaf clover is a symbol of vitality and a lucky charm representing hope, luck, happiness and wealth. Also representing the four essential elements of earth, air, fire and water, it is an emblem of completeness and balance.
认识我的人都知道我还满喜欢 four-leaf clover.
 

故事简介:
故事讲述了一名四十多岁的?士司机结识年轻漂亮女生后,每天接送对方,两人产生微妙的关系,结果引起闻言闻语。
The Cast:


Left to Right: 慧戒师傅 男主角辉哥 Kanny伶恩






No comments: